hanzin
http://www.news-us.jp/article/20160912-000008k.html
米国の裁判官は金曜日に彼が付与されますと述べた韓進海運ドックと米国の港にアンロードするには、いくつかの血管を可能にする、米国で債権者からの仮保護を。
米国の裁判官は金曜日に彼が付与されますと述べた韓進海運ドックと米国の港にアンロードするには、いくつかの血管を可能にする、米国で債権者からの仮保護を。
韓国の韓進は韓進船や財産を押収から債権を防止し、貨物の所有者が倉庫で足止め商品を検索するための手配をすることを可能にするために発行するために連邦破産判事ジョン・シャーウッドを尋ねました。
以前、同社は米国の港でドッキングし、先週、同社の障害によって海で二本鎖された4隻のアンロードを開始するために必要なお金を使う権限を受け、同社の弁護士は金曜日に米国の裁判所に語りました。
「我々は完全にこれら4つの船にサービスを提供するためにお金を持って、「イラナボルコフ、韓進のための弁護士は、金曜日にニューアーク、ニュージャージー州の連邦破産裁判所の公聴会に語りました。
ボルコフは、少なくとも$ 10百万ドルは4隻の保守を開始するために、韓国の裁判所によって承認されたと述べました。韓進は、裁判所の書類で14米国向け船を同定したが、ボルコフは彼女が他の船舶についての情報を持っていなかったと述べました。
同社は、いくつかの船のような企業にとって大きな問題になる可能性があり、元の目的地、でドッキングしていない可能性があるというHP、サムスン電子裁判記録で言っや法廷で、彼らはそれらの船に貨物を持っていたし、ホームショッピングネットワーク、。
4米国向けに発送します韓進ボストン、韓進ギリシャ、韓進Jungilと韓進グディニアです。
ポート、タグボート事業者や荷役会社は韓進、先週ソウルの裁判所に管財人のために提出され、世界第七位のコンテナ船、のために働くことを拒否するように貨物の約$ 14億グローバルに縛られています。
グローバル貿易ハボック
韓進は、通常の操作を再開するために融資を手配するのに苦労されています。大韓航空、韓進で最大の株主は、金曜日に資金調達計画の決定を延期しました。
韓進の崩壊は韓進の141船の半分のポートにドッキングからブロックされている以上のものとして、世界貿易ネットワークの混乱や運賃の急増を引き起こしました。四隻も韓進海運によると、木曜日のように押収されています。
船が海で待っていたように、ロングビーチ、カリフォルニア州からの各種ポートを停泊、パナマシティメキシコ燃料供給業者にも支払いを要求し、規定は船で低い実行すると、財政が苦しい会社の問題はマウントします。
逮捕状は、現在ロングビーチをオフに停泊し、船が押収された、韓進モンテビデオに対して入力されました。逮捕のために押し当事者は世界の燃料サービス株式会社とOceanConnet海洋PTEました。
それは先に年末のホリデーシーズンのピーク出荷期間中に来た韓進の崩壊はまた、いくつかの企業で一番下の行を打つことができました。
しかし、全国の主要な小売コンテナ港での輸入貨物量は全米小売業協会とハケットアソシエイツによって毎月のグローバルポートトラッカーのレポートによると、9月の近いピークレベルであるべきです。
「代替の構成は、これらのコンテナをアンロードするか、数字が集計され、時間によって対処されるべき他の場所で貨物を移動するので、韓進が大幅月のボリュームに影響を与えてはならない、「サプライチェーンのためのNRF副社長兼税関ポリシージョナサン・ゴールドは述べています。
「商品は現時点でどっちつかずの状態にあり、小売業者はそれが休日のための時間に店の棚に終わることを確認するために一生懸命取り組んでいます。」
出荷ラインは、同社が海外で発行された注文の米国の裁判所による認識を模索することを可能にする、いわゆる米国第15章破産、のために提出されました。
Stephen Morton | Bloomberg | Getty Images
A U.S. judge said on Friday he will grant Hanjin Shipping provisional protection from creditors in the United States, enabling some vessels to dock and unload at U.S. ports.
South Korea's Hanjin asked U.S. Bankruptcy Judge John Sherwood to issue an order that would prevent creditors from seizing Hanjin ships or property, and allow cargo owners to make arrangements to retrieve goods stranded in warehouses.
Earlier, the company received authority to spend the money needed to dock at U.S. ports and begin unloading four vessels that have been stranded at sea by the company's failure last week, a company lawyer told a U.S. court on Friday.
"We have the money to fully service those four ships," Ilana Volkov, an attorney for Hanjin, told a U.S. Bankruptcy Court hearing in Newark, New Jersey on Friday.
Volkov said at least $10 million was authorized by a Korean court to begin servicing the four ships. Hanjin identified 14 U.S.-bound ships in court papers, but Volkov said she did not have information about the other vessels.
The company said that some ships may not dock at their original destinations, which could become a major issue for companies like HP,Samsung Electronics and Home Shopping Network, who said in court records or in court they had cargo on those ships.
The four U.S.-bound ships are the Hanjin Boston, Hanjin Greece, Hanjin Jungil and Hanjin Gdynia.
Around $14 billion of cargo has been tied up globally as ports, tugboat operators and cargo handling firms refuse to work for Hanjin, the world's seventh-largest container carrier, which filed for receivership in a Seoul court last week.
Havoc for global trade
Hanjin has been struggling to arrange financing to resume normal operations. Korean Air Lines, the biggest shareholder in Hanjin, delayed on Friday a decision on a funding plan.
The collapse of Hanjin has caused havoc in global trade networks and a surge in freight rates, as more than half of Hanjin's 141 ships have been blocked from docking at ports. Four vessels have also been seized as of Thursday, according to Hanjin Shipping.
As ships await at sea, anchored off various ports from Long Beach, California, Mexico to Panama City, problems for the financially-strapped company mount as fuel suppliers also demand payment and provisions run low on the ships.
An arrest warrant was entered against the Hanjin Montevideo, currently anchored off Long Beach, and the ship was seized. The parties pressing for arrest were World Fuel Services Inc and OceanConnet Marine PTE.
Hanjin's collapse could also hit the bottom line at several companies as it came during the peak shipping period ahead of the year-end holiday season.
But import cargo volume at the nation's major retail container ports should be at near-peak levels for September, according to the monthly Global Port Tracker report by the National Retail Federation and Hackett Associates.
"Hanjin should not significantly affect volume for the month since alternative arrangements to unload those containers or shift cargo elsewhere should be dealt with by the time the numbers are tallied," NRF Vice President for Supply Chain and Customs Policy Jonathan Gold said.
"Merchandise is in limbo at the moment and retailers are working hard to make sure it ends up on store shelves in time for the holidays."
The shipping line has filed for so-called U.S. Chapter 15 bankruptcy, which allows a company to seek recognition by U.S. courts of orders issued overseas.
https://twitter.com/lovewagon/status/772330526929657857
#韓進海運
手足もがれてますね
韓進海運貨物船は、燃料代金の差し押さえなどを懸念し、米国の港湾に入港せず
内陸に物を乗せて運ぶ米国の鉄道・トラック会社は、韓進海運貨物取扱を拒否すると宣言
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